רוני אלשיך נפרד מהמשטרה: "השנים המשמעותיות ביותר בחיי"

בנצי לייזרוביץ No Comments on רוני אלשיך נפרד מהמשטרה: "השנים המשמעותיות ביותר בחיי"

מפכ"ל המשטרה היוצא רוני אלשיך נפרד היום במכתב מרגש מפקודיו במשטרה ומבטיח להם: "אהיה השגריר של המשטרה לעולם" עוד כתב אלשיך: "יש פער עצום בין תפקידכם שחלקו מסכן חיים לבין איך שאתם מוצגים בתקשורת"

רוני אלשיך צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

רב ניצב רוני אלשיך עוזב היום (שני) את תפקידו כהמפקח הכללי של מטרת ישראל ומפנה את מקומו לסגנו. אלשיך מסיים שלוש שנים שיזכרו יותר מכל בצל חקירות נתניהו והמערכה התקשורתית וההדלפות מחדרי החקירות. אומנם המשטרה עברה מספר מהפכות בתחום השטח והפיקוד אך הציבור יזכור את תיקי החקירה כנגד נתניהו.

היום משגר רוני אלשיך מכתב לכלל פקודיו במשטרה וכותב להם, זה היה התפקיד המשמעותי בחיי בכל שירותי למען המדינה. כזכור רוני אלשיך שירת כל חייו בשב"כ עד שהגיע לתפקיד סגן ראש השירות. לפי הפרסומים הובטח לו ע"י ראש הממשלה כי יכהן כראש השב"כ לאחר תום כהונתו כמפכ"ל משרה שככל הנראה לא יקבל.

המכתב המלא של רוני אלשיך: אחי ורעי משפחת משטרת ישראל כולה!

היום תמו שלוש שנים מדהימות, שהיו המשמעותיות ביותר בחיי, בבחינת "הקצפת" שב- 38 שירות בטחוני למען מדינת ישראל.

שלוש שנים בהם למדתי להכיר ארגון מדהים, תוסס, שכל אתגר שהוא מסמן – הוא משיג. כך בבניין הכח- בבניית יכולות חדשות בזמן שיא- וכך בהפעלת הכח- הורדת פשיעה ועבירות מכל הסוגים בסביבת האזרח הנורמטיבי!

התאהבתי בארגון בן לילה, מרגע שעמדתי על הפער העצום שבין מסירותכם יום ולילה, תוך סיכון חיים ולא פעם תחת shaming , ובין הדרך בה אתם מוצגים לציבור!

מרגש לגלות דווקא היום, כי גם בזה חל שינוי דרמטי והציבור מרגיש בקצות אצבעותיו, את מסירותכם ויושרתכם ומזהה כי עבודת קודש היא לנו וכי אנו שליחיו המסורים!

הייתי גאה יום יום ללבוש את מדי משטרת ישראל וגם מחר כאשר אפשוט אותם, אשאיר חולצה אחת מדוגמת בארון הבגדים, כדי לפגוש בה יום יום, כדי להזכיר לעצמי לעולם להיות שוטר ושגרירה של משטרת ישראל מעל כל במה ומכל תפקיד אותו אמלא!

את יומי הראשון בחרתי לפתוח בהר הרצל ליד קברו של חלל ימ"מ, אותו איבדנו במבצע משותף בעבר. אחתום את היום האחרון על מדים בקרב הדור הצעיר של לוחמי מג"ב בבה"ד- בהדלקת נר שני של חנוכה, דור צעיר מלא חיים ותום, המסמל עבורי את המשכיותו של הארגון המדהים שלנו!

כל יום בין יומי הראשון והאחרון, היה יום חדש ומחדש. כל יום בו זכיתי לפגוש שוטרים בשטח, היה יום של סיפוק ואהבה לכם, כמי שיודע כמה אהבה והערכה עצומה מגיעה לכם!

היו שלום!
מכאן ואילך – אשרתכם ללא מדים, אך עם אותו הלב שאהב אתכם.

שלכם
רוני אלשיך רנ"צ
המפקח הכללי



0 תגובות